استایل ترند با رنگ سال جدید

امسال هم مثل سال‌های قبل ، موسسه پنتون رنگ سال جدید را معرفی کرد. رنگ سال 2024 یا همان رنگ سال ۱۴۰۳ که امسال معرفی شده است، رنگ نارنجی هلویی است . گروه تولیدی پوشاک رخت که در زمینه تولید انواع شلوارجین به صورت تخصصی فعالیت دارد میخواهد چند استایل ترند با رنگ سال جدید را برای شما به اشتراک بگذارد. 

رنگ سال را با چی ست کنیم ؟

برای کسی که هر سال از رنگ جدید استقبال میکند و به دنبال این است که آن را با چی ست کند اولین پیشنهاد ما شلوارجین رنگ روشن است که معمولا همه ی ما تو کمدمون داریم .

Description: C:\Users\Pc\Downloads\0B26E9A3-0428-4107-A567-72E42A40369A.jpeg

 

اولین گزینه رنگ آبی یخی است

یکی از رنگ‌های ملایم و زنده که ترکیب آن با رنگ هلویی، جلوه زیبایی به استایل شما می‌ دهد ، رنگ آبی یخی است . ناگفته نماند که رنگ سفید هم ترکیبش با رنگ ترند سال خیلی خوب میشود.

 رنگ های طوسی، مشکی ، زرشکی، زرد، کرم و قهوه ای هم با توجه به نوع سلیقه شما ترکیب خیلی خوبی با رنگ هلویی میشود.

چه شلواری مناسب عید امسال است ؟

برای عید امسال شما میتوانید از هر مدلی که بیشتر به تن تون میشینه و شما را جذاب تر نشان میدهد استفاده کنید . با وجود تنوع زیادی که شلوارهای جین دارد مثل ( بگ ، بوتکات ، اسکینی(جذب) ، مام استایل و مام فیت) شما قطعا یک استایل منحصربه فرد خودتان را میتونید داشته باشید.

هرآنچه درباره انواع استایل شلوارلازم است بدانید

Description: D:\وبلاگ\کت جین.jpeg

کت جین را فراموش نکنید!

رنگ هلویی جذاب امسال دست همه طراحان لباس را برای تولید باز گزاشته است برای مثال کت های رنگی کوتاه را با یک شلوار و تیشرت و کتانی سفید راحت میشود ست کرد.

ممنون از اینکه تا اینجا همراه رخت بودید